onsdag den 7. april 2010

New buys from Gina Tricot



Disse to ting fra Gina Tricot kom med hjem fra Malmø turen. Råhvid strikbluse, som minder om den jeg har fra Monki bare en mere tight model og smalt fletbælte. Begge ting var planlagt hjemmefra, så det var de ting jeg kiggede efter da jeg kom ind i Gina Tricot butikken på Storgatan. Begge dele fik jeg med minus 10% fordi jeg har et malmø city kort. Kortet kan også blive dit. Med kortet har du mulighed for at få rabatter på en del butikker i Malmø og på aktiviteter.
Jeg vil i hvertfald anbefale det fordi det hurtigt er tjent ind. Vi giver 60,- for det, fordi vi er brobizz kunder (normal pris 100 sek) og med kortet kan du parkere gratis en hverdag i et af deres p-huse. Læs mere om det her hvis du er interesseret. Vi har i hvertfald hurtigt tjent kortet ind - det gælder også i 6 måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar