lørdag den 10. april 2010

blot 10,- pr stk.










Jeg købte 5 stk. bh´er og 3 par trusser heriblandt disse 3 bh´er her til blot 10,- stk. i hm. Jeg tog også en leo bh med sort blonde som er så flot fordi den er i balcony model og der røg et par knaldrøde blondetrussser, sorte trusser med blonde og et par hvide blondeshorts - så haps haps. De her bh´er havde en førpris alene på 130,- så jeg kom hjem med 8 stk. til under en stk. pris! Den stribede øverst vil jeg bruge til min nye strik fra Gina Tricot. Den er nemlig stormasket strik og i råhvid, så jeg synes denne bh ville være perfekt at have på indenunder med krydsstropperne uden at virke vulgær. Denne model er nemlig helt plain og samtidigt feminin med de fine striber. Jeg var ikke så vild med disse striber til deres strik bluser og tørklæder, fordi jeg synes det blev for voldsomt. Det passer bare ikke til en lille pige som mig med alle de striber, men til en lille stykke tøj som en bh og under noget så går det an :-)

I dag har jeg været i centeret for at løbetræne, det er efterhånden et par dage siden sidst ovenpå en Malmøtur og Lalandia tur i påsken, så det var skøøønt at komme afsted i dag. Jeg benyttede selvfølgelig lejligheden til at ose lidt i Vila, hm, Monki nu jeg var i centeret. Da jeg var i hm fik jeg en glædelig overraskelse fordi en pige kom hen til mig og gav mig et gavekort på 100,- til Monki kvit og frit. Dejligt, mere af det tak!

Jeg fik købt en jakke i hm og en taske, men desværre er mit kamera kaputski, så jeg skal lige se om jeg kan låne et billede så jeg kan vise hvad det er. Med et brændende monki gavekort på 100,- så måtte jeg lige forbi og gik selvfølgelig ikke tomhændet derfra ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar