søndag den 25. april 2010

Sunday Casual

sweatpants fra Vero Moda, denimskjorte fra Monki, armyjakke fra genbrugen, sneakers fra Signal


Vi startede dagen med at sove længe. Også besluttede manden og jeg at vi kunne skiftedes til at træne i centeret, nogen skulle jo være hjemme og passe lillemanden. Så mens manden lagde ud med at træne fik jeg lige strøget 4 sæt sengelinned, det tager bare lang tid. Så kørte jeg afsted i centeret og vi havde aftalt at de skulle hente mig senere så vi kunne køre ind til mine forældre og få frokost som var won ton suppe :-)
Efter maden gik vi en lang tur i det fantastiske vejr. Det er jo helt fantastisk vejr vi har haft i denne weekend.

Her til aften har jeg lavet Moules Frites, som er blåmuslinger (3kg) med hjemmelavede pomfritter med hjemmelavede aioli dip. Jeg lavede to forskellige supper til blåmuslingerne. Jeg sortede muslingerne i to skåle for at forsikre mig at jeg kunne give det samme minuttal af kogetid afhængig af blåmuslingerne størrelse. Det hele blev lækkert og blåmuslingerne fik akkurat det de skulle have. Vi gik selvfølgelig fra bordet overmætte. Jeg havde nok overvurderet hvor meget vi kunne sætte til livs. Men muslingerne var virkelig flotte så det var et fåtal som ikke bestod muslingeprøven. Det er efter min mening super lækkert mad og samtidig sundt (lige med undtagelse af pommesfrites med aioli lavet med ægte mayonnaise) Det er bare mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar