fredag den 23. april 2010

Friday with running dinner




Jeg har haft dette på i dag på jobbet.
hvid cotton cardigan fra the shirt factory, brede bukser fra zara, cardigan fra Stella Nova, sko fra Jimmy Choo for hm, army jakke og bælte fra genbrugen

Nu er det endelig fredag og udsigten til en weekend...jubiii...jeg trænger til at slappe af, men samtidig skal der gøres en masse kedeligt som vaske tøj og hovedrengøring.

Da jeg hentede sønnike i børnehaven ringede manden og spurgte om vi skulle spise ude i aften, da han har mega travlt på sit job og kunne ikke nå hjem til aftensmad. Så han kunne godt bruge et par timer mere. Så jeg nåede hjem og fik ordnet lidt praktisk og skiftede til andet tøj inden vi kørte mod byen. Han havde booket bord til restaurant Osaka som ligger på Vesterbro. De serverer sushi og har running dinner. Så vi fik et bord lige ved båndet og lillemanden kunne selv vælge hvad han ville spise. Det var på et ok niveau, men bliver ikke vores stamsted. Det var sjovt at prøve runningdinner igen for sidst jeg prøvede det var i Hong Kong.

Nå, nu vil jeg nyde en varm kop jasmin te og se Ice Age 3.
Hav en dejlig fredag



restaurant Osaka

2 kommentarer:

  1. Det ser meget spændende ud, men når nu du kun kalder det "ok" er det så fordi retterne ikke var spændende nok eller hvordan? Er ret nysgerrig :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes ikke at omgivelserne er så hyggelige for det første. Der er ikke så meget ro hvor man sidder, det er jo running dinner. Men jeg synes retterne var kedelige i forholdt til sticks and sushi og andre steder vi har været.
    Men det var sjovt at prøve. Men favorit stedet bliver det ikke :-)

    SvarSlet