fredag den 9. april 2010

Gold!

foto: Clamour for Glamour

Jeg var forbi centeret forleden dag for at returnere de lyse stiletter i hm, så jeg smuttede lige et smut forbi Glitter og der fandt jeg disse ringe. Skull ringen har jeg i forvejen i sølv og som jeg har været ret glad for. Men jeg er jo også ret vild med guld og går også en del med guldsmykker. Jeg er ikke så god til at blande sølv og guld sammen, så jeg har tit savnet at have et par rå ringe i guld til afveksling. Så derfor røg disse med hjem. De er mere markante i stil i forhold til mine andre klassiske udseende guldringe, som alle har en historie bag eller som jeg har fået i gave.
Det eneste som irriterer mig lidt er at jeg ikke synes at skullringen er "guld" nok, som skal forstås at jeg synes farven er en mellemting mellem guld og sølv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar