fredag den 2. april 2010

I love everything at Zara












zara lookbook


Zara gør det igen og denne kollektionen skulle være til at finde snart.

De hvide broques ligner unægtelig mine fra Topshop og det kunne være jeg skulle prøve at begive mig ud i verden med strømper i mine Sonia Rykiel sandaler a la på billedet.

Vi er lige kommet hjem fra en dejlig tur i Malmø med overnatning. Manden og jeg har totalt powershoppet :-) dog nok mest manden i dette tilfælde, men han shopper også kun ca. 4 gange om året og det kan man jo ikke sige om mig ;-) Manden havde simpelthen arrangeret tur med overnatning i Malmø og havde desuden også booket bord hos Johan P. Vi fik de lækreste fiskeanretter, som man nok skal være 100% fiskeelsker for at kunne lide. Vi har været der før, lige da de åbnede, så de levede fuldt op til mine forventninger. Imorgen skal vi til Lalandia Billund, en tur mine søde svigerforældre har inviteret os til sammen med min svigerinde og svoger og deres børn. Så det bliver så skønt at kunne gå rundt i badetøj i "tropevarme" så der vil være stille her på bloggen de næste par dage. Hvis jeg når det, ligger jeg lige et par billeder op fra turen, men nu skal jeg i gang med at lave Chicken Masala med jasmin ris.

Jeg vil prøve at lægge et par indlæg op til automatisk generering, som jeg har liggende og ikke fået lagt op.

Kan I have det dejligt derude! God påske!

1 kommentar:

  1. Mmm, I love it also ;-)

    Ciao'
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

    SvarSlet