søndag den 18. april 2010

Shopping at Langelinie




Til dagens arrangement fik jeg købt disse fine håndknyttede sandaler. De er nok mest til hjemmebrug. Jeg synes de er søde og elsker farverne på dem. Derudover fik jeg nedenstående pelshaler, som lå i en rodekasse. Det var manden som betalte, da jeg havde glemt min pung. Da han så halerne var hans eneste kommentar. "Det er en 80´er ting" og det har han jo for så vidt ret i. Jeg kan godt huske dem fra dengang og det kan han åbenbart også. De skal sættes på et par af mine tasker når jeg finder en løsning hvordan jeg får sat dem fast ved hjælp af en form for nøglering. Mon Panduro har noget jeg kan bruge?

3 kommentarer:

  1. eeej hvor er de fine, de klipper, dem kunne man næsten selv prøve at lave..
    fin ny header du har lavet, er vild med blomster-bukserne og drømmer stadig om at du sælger mig din vintage strik som du også har på på et af billederne :-)
    -Katja
    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. hej Katja,
    Du er godt nok dygtig hvis du kan lave sådanne nogen. Jeg er bare en kludremikkel til sådanne noget.

    Er glad for du kan lide min nye header.
    mht. cardi, var det også dig som spurgte efter den i sin tid? :-)

    Det er bare så jeg ikke har lovet den væk til en anden.

    /Chau

    SvarSlet
  3. yes det er mig :-)
    Jeg ved ikke om jeg kan, men ved at en kollega har lavet et ryglæn til en stol på samme måde, så måske kan det lade sig gøre..
    -Katja

    SvarSlet