tirsdag den 27. april 2010

Such a lovely day!


Jeg har haft en mega travl dag men en rigtig god dag, hvor jeg fik nået de ting jeg havde sat mig for dagen. Jeg er så heldig at jeg igen i dag har mine forældre til hjælp mht. afhentning af lillemanden og aftensmaden. Ikke nok med det, så havde mor taget den store gulvmoppe og vasket hele underetagen. Tak mor! Du er fantastisk!
Jeg havde et ærinde i centeret og var et smut forbi hm :-) he he... og forbi Glitter. Typisk mig...
Dagen i dag har været rigtig god, det eneste minus er at jeg savner min mand og han har kun været på farten i lidt over et døgn...tsk tsk...

Dagens outfit består af: strikbluse fra Gina Tricot som jeg købte på den sidste Malmøtur. Indenunder har jeg stribet bh fra Sonia Rykiel for hm, den synes jeg er fin under den stormasket strik, så man lige kan ane den uden at virke vulgært. Min søde kollega Janne synes det så fint ud især bagfra da bh stropperne krydser bagtil. De grå jeans er fra hm og dertil har jeg sat et pink bælte til fra Matthew Williamson for hm. Den pink farve på bæltet går også igen i striberne på bh´en. Ruskind overknee støvler og blazer fra Zara. Taske model porchette med nøglering fra Louis Vuitton, som jeg har fået af min mand. Den fik jeg sammen med kosmetikpungen i samme serie, men jeg brugte den alt for sjældent, så den solgte jeg, efter at have den liggende i skabet i næsten 3 år. Begge dele fik jeg i fødselsdagsgave.

3 kommentarer:

  1. Har lige været inde og lure lidt og hvor har du bare en super fed stil :)

    SvarSlet
  2. ih hvor er du sød!
    Tak af hjertet.

    /Chau

    SvarSlet