fredag den 16. april 2010

New in // Canon camera




Jeg har fået et nyt kamera og det blev dette her. Det gamle røg desværre en tur i jorden i sidste uge og det kunne den åbenbart ikke tåle, æv. Så jeg har gået og overvejet om det skulle være et handy digitalkamera eller et spejlrefleks, der skulle erstatte det. Jeg var en tur i Føtex i går for at handle ind og var forbi deres elektronik afdeling. Ja, så røg dette her altså også med i kurven. Jeg kan godt lide det, fordi det er handy og jeg kan have det med i tasken. Billedkvaliteten er også godt, omend ikke supergode som et refleks kamera kan præstere, men det kan jeg godt leve med. Nu kan jeg forhåbentlig tage "dagens" og billeder i det hele taget igen. Jubiiiii.... var ved at få abstinenser over ikke at have et kamera ;-)

Nu er det snart weekend....jubiii...så har jeg lovet sønnike at vi kører i Toys ´r us efter arbejdet. Jeg har helt styr på maden for jeg skal bare have paneret 3 stk. hellefisk loins og dertil med tilhørende grøntsager. Så det er bare fjong at jeg ikke skal stresse med at finde ud af hvad vi skal have at spise i aften og det er forholdsvis nemt at lave. Desserten bliver jordbær med fløde.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar