lørdag den 3. april 2010

stemningsbilleder fra malmø







Et par stemningsbilleder fra vores 2 dages tur i Malmø. Jeg glemte helt at tage billeder af gårsdagens outfit, men jeg kan fortælle jeg havde sorte chinos, sort t-shirt, grå sweat fra Gina Tricot, leo sneakers fra Hummel/Bianco. Håber I kan se det for Jer :-)

Vejret var heldigvis med os begge dage, så vi havde højt solskin begge dage om eftermiddagen. Om eftermiddagen gik vi en tur i den nærliggende park og nød solen på en bænk. Lillemanden kørte rundt på sin løbecykel i parken, apropos løbecykel så var det en alletideres idé at vi tog den med, for på den måde kunne han følge med mor og far når vi travede op og ned af Malmø. Han klagede ikke på noget tidspunkt om at han var træt i benene. Den opmærksomme læser har måske bemærket at han har to forskellige cykelhjælme på billederne, og den er god nok. Vi købte den en ny cykelhjælm, da han er voksede fra hans egen. Også har han lånt farmans, men sidder bare ikke optimalt til ham.

I Malmø by havde de i anledning af påsken sat en masse store farvestrålende æg op i bybilledet. De var placeret forskellige steder og var et festligt indslag i bybilledet. Jeg står foran et af dem på broen. Det sidste billede er af min all time Star Wars Helt foran et udsnit af Biancos skoudvalg.
Jeg har iøvrigt haft min uldstrik fra Gant, sweatpants fra Vero Moda, læderjakke fra Zara, faux pels fra Zara, støvler Notabene, mickeytaske købt i Hamborg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar