torsdag den 15. april 2010

Blog Award

Jeg fik en blog award for en rum tid siden af søde Karin fra hverdagsfashionista som jeg har lært at kende her i blogland, men det har senere vist sig at vi har et par fælles veninder. Lille verden :-)
Karin skrev følgende ord om mig: Chau-The tiger aka Chau, fordi hun altid poster en masse skønne billeder, og viser alt tøj på. Hun er nærmest som en personlig påklædningsdukke:)

Jeg kunne selvfølgelig ikke andet end le, da hun beskrev mig som en personlig påklædningsdukke ;-)

Blogawarden går ud på at jeg skal skrive 7 ting om mig selv som I ikke vidste om mig i forvejen.

Så her kommer de 7 facts om mig:

* Ofte tror folk omkring mig at jeg er adopteret og bliver vildt overrasket når jeg fortæller at det er jeg ikke. Så får jeg ofte at vide at jeg taler flot dansk og i det hele taget bare er så dansk. Til tider er jeg mere dansk end andre er der nogen som mener. hmmm.... tænker jeg ofte.

* Bliver fuld af det mindste alkohol. Det er især noget mine veninder synes er rigtigt sjovt for jeg bliver så fjollet (mere end jeg er i forvejen)

* Jeg er en sludrechatol og kan snakke med alle om alt. Som barn var jeg stille og meget genert. I min kontaktbog fra skolen stod der altid at jeg skulle sige noget mere. Så nu gøre jeg vist revanche ;-)

* Før jeg mødte min mand var jeg mega dårlig til at lave mad - i det hele taget var et køkken et ingenmandsland for mig. Jeg vidste ikke engang hvordan man kogte et æg! Nu elsker jeg at lave mad og hvis jeg selv skal sige det, så er jeg squ blevet ret god til det :-)

Mit motto som jeg ynder at bruge er: God mad gør mig glad!

* Om sommeren vil jeg meget hellere have friske ærter jeg kan bælge fremfor slik, is, kage, jordbær. Vel og mærke friske og søde ærter, hader dem som er melede. Jeg er nærmest afhængige af dem i den årstid.

* Jeg kan ikke leve uden min bil, hvilket er noget bullshit, for det har jeg kunnet før. Men jeg er bare så glad for den og den sparer mig tid og gør hverdagen så meget lettere for os som børnefamilie.

* jeg har en drøm om at få en have med krydderurter, blomsterbede og et drivhus hvor jeg kan være selvforsynende med ærter, ærter, ærter - tomater, agurk, jordbær. Men jeg har bare ikke særlig grønne fingre, så det er nok nærmere ja...en drøm

Jeg vil give blogawarden videre til alle dem, som er friske på legen. Det er sjovt at læse om andre bloggere på en lidt anden måde :-)

1 kommentar:

  1. Sweet:) Hvis du kan lære det med maden, så kan du helt sikkert også lære det med haven:)
    God dag til dig!

    SvarSlet