mandag den 19. april 2010

Lidt snyd...


Jeg har haft dette outfit på i onsdags sidste uge. Da mit kamera var i stykker kunne jeg ikke tage nogen billeder af dagens så jeg har forsøgt at konstuere det nøjagtigt som det var. Jeg har silkebluse fra Matthew Williamson for hm, skinny jeans model Jamie Topshop, hvide støvletter fra Blend She, parka fra Monki, taske fra hm.

Jeg fik mindst 6 komplimenter for denne bluse af én kollega. Hun var så vild med den at jeg nærmest tilbød at hun måtte købe den af mig :-) hun var bare forelsket. Hun var vild med kombinationen af den hvide tynde silke og de neonfarvet broderier med de små spejle.
Den var også en af mine yndlings tunica sidste sommer, som jeg havde på her.

Den grønne parka fra Monki behøver vist ikke nærmere præsentation, den har jeg vist op til flere gange. Jeg er allerede super glad for den.

Den grå taske er ny og fra hm. Jeg så den tidligere på året i sort, men fik den ikke købt fordi den var sort. Jeg har i forvejen ret mange sorte tasker så jeg købte den ikke, hvilket jeg selvfølgelig fortrød senere hen. Men da jeg så spottede den i sidste uge, bare i lysegrå udgave, var jeg slet ikke i tvivl. Jeg har ikke så mange lyse tasker og den lysegrå farve er perfekt til sommerens lyse farver. Prisen var iøvrigt også fin.

2 kommentarer: