søndag den 25. april 2010

Saturday with Triolife

Alt fra hm undtagen strikblusen som er fra Gant


Weekenden har stået i familiens tegn og derfor er jeg sent ude med lørdags outfittet. Manden skal rejse imorgen tidlig så vi har brugt weekenden på at hygge og lave praktiske ting. Vi har været ude i det gode vejr i haven, fordi vi har fået foræret en plantepyramide fra Triolife af min bror. Så vi har været i fuld gang med at få sat det i værks. Jeg har jo en drøm at få min lille køkkenhave og jeg håber med denne plantepyramide at det lykkedes. Vi skal have mynte, timian, citronmelisse. Det er planen vi skal have jordbær og selvfølgelig ærter. se mere af plantepyramiden fra Triolife her.


Jeg havde dette på da jeg var ude og handle ind til aftensmaden. Jeg var flere steder for jeg skulle handle ind til aftensmaden. Vi fik nemlig besøg af mine forældre og min bror. Vi lavede italiensk pastaret med kammuslinger, kæmpe rejer med svampemiks til forret. Manden grillede jomfruhummere med persillesauce, teriyaki marineret laks med grillstegte grøntsager (aubergine og squash) og grillstegte kæmperejer. Til dessert fik vi jordbærte fra Føtex.

En perfekt dag med god mad og hyggelig samvær i super godt vejr. En god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar