søndag den 11. april 2010

another forgotton weekend outfit



Her er jeg i mine nye blå chinos fra Zara. Der hørte også et brunt bælte med bukserne, men det har jeg foræret væk, fordi det ikke passede mig. Jeg kunne ikke stå for dem da jeg så dem for et par uger siden, de er nemlig tilpas baggy, også har de lige detaljen med slå-om effekten fortil.

Jeg købte også den armygrønne skjorte som er let transperant, den vil passe super fint til sommerens militær trend. Jeg vil bruge den til denimshorts, en grøn top under og have den åbenstående.

Meleret/halv transperant t-shirt fra hm og hvide broques fra Topshop. Dem fik jeg til minus 70% har vist sig at være et godt køb. Jeg ser hvide flade sko allevegne i magasiner, editorials, blogs, butikkerne etc.

2 kommentarer:

  1. Åh, dem har jeg også set rundt omkring online. Hvad er prisen?

    SvarSlet