fredag den 16. april 2010

Bright


Jeg har dette på i dag.
Bluse fra Day Birger et Mikkelsen, en bluse som har 3 år på bagen, som blev købt i min lilla periode. Jeg havde på et tidspunkt et flip hvor alle mine ting helst skulle være i lilla nuancer eller have noget lilla farve i.

Hvide jeans købt secondhand af mærket Miss Sixty. De er i tynd denim med stræk så et kup til kr. 20,-
Min jakke er fra Monki og købt sidste uge. Den var jeg så heldig at finde endda til minus 100,- da jeg fik et gavekort foræret i centeret af en pige som uddelte gavekort. Mere af det, tak! Iflg. pigerne i Monki butikken er den klart en af deres bedste sællerter, da de er udsolgt i alle deres butikker. Jeg har brugt den rigtig mange gange i denne uge.
Mobilholder i guldpailleter fra Naja Nauf og halssmykke med grøn blomst (gave fra Pieces)

Jeg havde desuden også min hvide pelsvest fra Vila udover blusen(ses ikke) og sølv/guld stiletter fra Apair på (ses ikke)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at "se" dig igen. Godt du fik købt kamera ;o)

    Jakken er superfin til dig synes jeg. Så en hos Weekday idag, der minder lidt om, men musikken var for høj og tøjet for ungt til jeg følte mig tilpas ved at prøve den.. ha ha. Så jeg hoppede til Zara i stedet og fandt en fantastisk strikket blazer i stribet med store skulderpuder... har du set den? Elsker den allerede.

    Ha en skøn weekend.

    SvarSlet
  2. Den er superfin på! Er det en str. XS?

    SvarSlet
  3. hej hanne,

    jeg er ret tilfreds med at jeg har fået et kamera igen :-)

    Jakken du nævner tror jeg at jeg har set men ikke sikker, for zara får jo nye ting ind hele tiden, men hvis det er den som jeg tror det er så er den lækker.

    hej Charlotte,
    det er en str. xs/s

    /Chau

    SvarSlet
  4. lækkert outfit!!

    Kig evt. forbi min CHANEL GIVEAWAY på min blog..
    - Glitter Amalie

    SvarSlet