søndag den 18. april 2010

Fur details





foto: caroline.feber og fashiontoast

Inspireret af disse billeder med tasker med pels vedhæng, købte jeg de to pelshaler i dag på Langelinie. For et par uger siden spottede jeg ellers en i genbrugen og lagde den fra mig, som jeg fortrød da jeg kom hjem. Men da jeg tog forbi genbrugen et par dage efter var den selvfølgelig væk. Sådanne er det jo med genbrug, man skal slå til med det samme. De to jeg fik købt i dag var også second hand, så jeg var ret glad for at finde dem. Damen som solgte alt muligt havde dem i en rodekasse, så det var meget tilfældigt at jeg lige spottede dem. Der var ikke priser på tingene, men hun var simpelthen så sød at jeg fik begge for en slik. Jeg spottede iøvrigt en fashionabel lady til festivalen. Hun var helt klædt i sort med rygsæk med pelshale og en klokke der bjældede når hun gik :-) En totalt 80´er ting som er blevet revival. Er du med på den trend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar