lørdag den 27. februar 2010

give me some Monki


Et uddrag af kollektionen Monki sommer SS10 kollektion. Jeg kan især godt lide farverne, deres prints og snit :-) Hvis jeg kun måtte vælge 2 ting herfra så skulle det være den laksefarvet/nude bluse med raglanærmerne og som er længere bagtil end fortil. Den minder meget om min sweatbluse fra Gina Tricot som jeg er rigtig glad for. Og t-shirten nederst med "grene" printet, synes den er så fin og anderledes iforhold til det jeg har i klædeskabet. Så den vil tilføre min garderobe noget nyt og lækkert print.
Nu vi taler om Monki minder det mig om at jeg igår efter arbejdet tog forbi centeret med sønnike. Vi var lige et smut forbi Monki og de har virkelig slutspurts udsalg pt. Jeg fik 5 ting derfra til en samlet pris af 178,- hvoraf den billigste ting alene kostede 200,-
Jeg fik et par khaki chinos, som er på min must-have liste for sommeren 2010
så købte jeg et tilsvarende par bare i sorte
et par blå jeans med lyseblå lap i siden
en blusejakke med guld nitteprint (som jeg har kigget på rigtig mange gange :-)
et par støvler i brokade blomsterstof

2 kommentarer:

  1. Deres SS10 er virkelig nice. Jeg tror, jeg ville vælge en grønne jakke og også den hvide t-shirt med træprint. Begge ting er jo mega fede. Rigtig fed blog du har, tjek vores ud :-)

    Ciao'
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Emma,

    Jeg har faktisk købt den grønne parka jakke :-)

    /Chau

    SvarSlet