fredag den 5. februar 2010

"billen" fra h&m er landet




foto: carolinefeber.se


Jeg har fået nye ringe i dag og endda hele 4 stk. Jeg havde et ærinde i Fields i dag og var lige et smut forbi h&m for at se om der var kommet nye varer og der var der. Jeg fandt "billeringen" (sjovt ord) som jeg har spejdet efter. Og der var gevindst denne gang :-) Den kommer i en sampak bestående 4 ringe til blot 79,95 kr. Jeg spottede første gang "billeringen" hos carolinefeber. se helt tilbage i november hvor hun var i Stockholm for at se den kommende sommer kollektion 2010. Se mere her. Udover denne billering, så var der en storblomst og 2 ens slangeringe med i pakken. Slangeringene synes jeg er rigtige søde og cool sammen.


5 kommentarer:

  1. uh dejligt med et prej om d eer landet, så må jeg hellere et smut forbi Fields imorgen og sikre mig en pakke, de ryger jo hurtigt til den pris:)

    (var det i den "alm" afd? ikke i trend vel?)
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. hej Kristian H,
    jeg købte min i Fields.

    hej Karin,
    Det var i smykke afdelingen, bare den almindelige. Du skal være hurtig, for der var kun 2 stk. tilbage da jeg købte min.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hold da fast nogle lækre ringe! Dem må jeg da se om jeg kan få fingrene i et sted! :)

    Det er en rigtig fin blog du har :)

    SvarSlet
  4. @Anna-Sofie,
    Jeg håber du finder ringene. Jeg er glad du kan lide min blog :-)

    /Chau

    SvarSlet