søndag den 28. februar 2010

Casual Friday in pink and jeans



Det var hvad jeg havde på i fredags. T-shirt hm divided øko cotton, pink blazer fra Sonia Rykiel for hm, jeans model Martha fra Topshop, sølvbælte fra genbrugen, kerlelæderstøvler fra Bianco

Jeg havde min nye strikjakke fra Sonia Rykiel på og den er rigtig rar at have på. Ikke nok med at den er behagelig at have på, men så bliver jeg bare automatisk glad indeni. Den har en fantastisk flot farve som bare spreder glæde og folk omkring dig kan ikke lade være med at komplimentere den :-) så bliver man jo selv glad.
Da jeg kom hjem med den fra Sonia Rykiel aftenen sidste fredag kan jeg huske min mand sige, flot farve og den skal du klart beholde for du kan bruge den på arbejdet også :-) Jeg synes jakken på sin vis viser hvem jeg er og kan lide. Den er pink og lidt skør og glad i låget (som mig). Den er klassisk i snittet og er en jakke som kan bruges i flere sæsoner frem, hvilket jeg godt kan lide. Jeg skelner ikke så meget forskel på hvad jeg bruger til hverdag, job og fest, for jeg dresser ofte tøjet enten up or down afhængig af hvad jeg skal til. Denne jakke kunne også fås i sort, men jeg har så meget sort og sort er så sikker og båååring....:-) så helt klart pink i dette tilfælde. Så jeg er sikker på at denne jakke bliver længe i min garderobe.
Nå, nu nå jeg smutte. Vi skal nemlig til min svogers fødselsdag til boller og kage.
Jubiiii...elsker boller og kage og til hygge med familien. Jeg er også spændt på at se min svigerinde i hendes nye tøj som jeg købte for hende til Sonia Rykiel arrangenementet. Jeg har også købt et par sorte chinos til hende fra Monki. Dem håber jeg hun bliver glad for, ellers beholder jeg dem selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar