lørdag den 27. februar 2010

new denim skirt and sun glasses




I dag har jeg været forbi centeret for at træne. Jeg har faktisk ikke været der de sidste 3 uger, bl.a. fordi det nye job tager en del af min energi og jeg orker ikke at tage derop, når lillemanden er lagt i seng. Jeg er helt bustet når kl. er 19.

Så i dag besluttede jeg at gøre noget ved det. Jeg smuttede også forbi Monki igen i dag, da jeg igår ikke fik set det hele. Det er lidt svært at have ro, når man har en dreng med som helst vil i fætter BR. Så i dag fik jeg ro og mag til at gå det hele igennem. Og jeg fik da også lidt (læs meget) med hjem derfra. Det hele var så rørende billigt, for man fik yderligere 75% af alle til tilbudsvarer som i forvejen var sat ned med 50%. Det var priser på niveau med genbrugsbutikken, hvis ikke billigere på mange af tingene.

Jeg var også forbi HM, hvor jeg fandt den ovenstående skjorte til 79,95. KUP!
Brillerne synes jeg er er rigtige søde i farven og kostede mig 39,95 så et par billige solbriller.
Der var dersuden bogudsalg så der røg et par børnebøger med i kurven og en enkelt bog til manden som jeg også har købt til min svoger som fylder år imorgen. Den har titlen:
"Den nye karrierefar - sådan skaber du ægte success, både derhjemme og på jobbet" af Kirsten Stendevad og Esben Kjær.

6 kommentarer:

  1. Den er simpelthen så fin den skjorte - jeg har også lige købt den ;o)
    Dog synes jeg den er ret lille - måtte ha en 38 og bruger normalt 36.
    Glæder mig til at se modeling pics med den på.
    Er også vild med dødningehovedskjorten i dit forrige indlæg! Er det længe siden du har købt den?
    Dejligt du er ved at blive sat ind i opgaver, men det tager på kræfterne ja. Den første måned på et nyt job er man helt færdig!

    SvarSlet
  2. Materialet på den er skøn synes jeg også. Ja, jeg synes også den er ret lille i det, måtte op på en str. 40 og bruger normalt str. 38 i hm skjorte.

    Min dødningehovedskjorte er en ældre sag, den har efterhånden 3 år på bagen. Så jeg tror desværre den bliver svært at få fat i.

    Den første måned er altid hård fordi man bliver sat ind i en masse nyt og nye processer. Og man skal lære nye mennesker at kende og mange nye impulser, så man er bustet om aftenen. Heldigvis er jeg super glad for stedet ;-)

    SvarSlet
  3. Skøn skjorte. Jeg ville købe den online, da ugen ikke har budt på ture i det fir (ved ikke om du har læst det på bloggen men det har været en uge med kedelige "begivenheder") men ved ikke om skjorten er for pæn til min smag..så glæder mig til at se lidt billeder af den på:) hehe det er du jo mesteren i:)

    /karin

    SvarSlet
  4. hej Karin,
    jeg har lige læst om din søn..pyha en forskrækkelse. Jeg vil sige at det er et plus at den er i "denim" for ellers vil den være for pæn. Den er fin i ryggen også med stiklinger, det eneste jeg lige tænker er om pufærmerne med tiden vil "falde" og de er sikkert mega besværlige at stryge :-)

    /Chau

    SvarSlet
  5. Var du i H&M omkring kl 15 ( + / - en halv time - jeg så ikke lige på uret) i lørdags? For jeg tror nemlig, jeg så dig... Du stod netop og kiggede på bemeldte denimskjorte. Jeg selv stod vist bare ret op og ned og sov af en barnevogn.....

    ;-)

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  6. Hej Mette,

    Jep, du spottede mig vist lige der ;-)

    /Chau

    SvarSlet