torsdag den 18. februar 2010

dagens kontor outfit

silkeskjorte zara, tweed blazer designers remix, tweed nederdel patrizia pepe, lyse skindstøvler bruno&joel

Billedet er taget i dag eftermiddag lige efter vi er kommet hjem. Min søn står stadig i flyverdragt og bare tæer. Det var for at udnytte lyset inden det blev mørkt. Mit kamera er desværre ikke så glad for kunstig lys så billeder bliver ofte mørke og kornet i dårligt lys. Så jeg smed frakken da vi kom ind af døren og fik taget disse billeder og som I kan se ville sønnike også med. I dag var mit humør mest til lyse farver, det kan man også se at outfittet bærer præg af med med de lyse farver og blomsterprintet på skjorten. Lidt anderledes outfit at tage på da sneen faldt kraftigt om eftermiddagen og alt kørsel gik i sneglefart.

1 kommentar:

  1. Hvor er det et lækkert outfit!!

    Og skønt sønnike ville med... min dreng er selv ret glad for at få taget billeder, og stiller sig ofte op ved siden af mig når jeg skal tage outfit billeder (bare tag dagens billede, som kommer på om lidt)..

    SvarSlet