torsdag den 4. februar 2010

bright lights

strik cardi, bælte og grøn tank secondhand, leggings gina tricot, støvler zara

Det har været en smuk dag i dag vejrmæssigt. Solen skinnede og jeg synes endda den varmede mig de få minutter jeg var udenfor. Jeg fik lyst til at klæde mig i lysere farver, utroligt hvad vejret kan betyde, så jeg skiftede tøj om eftermiddagen. Så det blev et miks af lyse jordfarver. Jeg har nået en masse praktisk i dag som at rydde op, støvsuge, gøre rent og vaske tøj. Jeg hader at gøre praktiske ting, det ligger slet ikke til mig. Jeg ville ønske at jeg kunne sige det samme som de mennesker som siger at de stresser af ved rengøring. Det ligger bare ikke i mine gener. ÆV!

Her til aften har jeg fået en veninde på besøg og vi har hygget os med friskkværnet kaffe og hjemmelavede kringle. (første gang jeg laver det og det smagte) Ikke noget man skal lave for tit, for det sætter sig lige på sidebenet :-)

4 kommentarer:

  1. ej du er så fej sådan at flashe den fine strik igen,som jeg så gerne vil eje :-)

    SvarSlet
  2. hi hi...den er så dejlig lun at have på i denne kolde årstid.
    sorry at jeg lige flasher den her ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. ok det går lige, bare du så lover mig at sælge til mig, hvis du engang skulle blive træt af den :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan ikke mere holde hoved og hale hvad jeg lover til folk. Så det er jeg holdt op med :-) men holdt øje med min salgsblog.

    /Chau

    SvarSlet