mandag den 1. februar 2010

looking nice in the cold // buy zara leo coat


Jeg har haft dette billede i min inspirationsmappe, fordi jeg godt kan lide enkelheden i outfittet og fordi det består af ting jeg godt kan lide. En hvid t-shirt, sort blazer, skinny sorte jeans, bikerstøvler, lækker leofrakke og en lækker skindtaske. Så kan man ikke gå helt galt i byen efter min mening. Et look som jeg selv kan se mig selv i og som de fleste kan være med på, da det faktisk kun kræves enkle gode basisting til at skabe dette look. Jeg har iøvrigt købt den selvsamme leofrakke hun har på og den er fra Zara, som jeg iøvrigt fik til en god pris :-). Er glad for at jeg fandt den på udsalget da jeg havde spottet den ud i Zara, da den kom ud i butikken, men som jeg ikke havde råd til i sin tid.
Har du gjort nogen udsalgs scoop på noget du havde set inden udsalget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar