onsdag den 3. februar 2010

working again...

sort t-shirt hm, skinny sorte jeans topshop, grå blazer second hand, brune skindstøvler paul smith

Sådanne så jeg ud i dag, dagen efter snestormen. Jeg havde et møde i dag, som var en fortsættelse af mandags mødet og mødets udfald kunne efter min mening have været bedre, æv. Så jeg har været lidt knotten i dag. Bagefter mødet var jeg ude og handle. Jeg fik fyldt en hel indkøbsvogn fordi jeg bl.a. har lovet at lave en af mine hofretter til skiferien. Min svigerfamilie har inviteret os på skiferie, det gælder også svoger og svigerinde samt børn. Jeg skal lave kylling i karry med kartofler og gulerødder i til os alle til en af dagene. Så nu er det lavet og i fryseren. Der røg i øvrigt også hvidløgsflutes, flutes, chokolader, pringles, slik, saft, øl og andet godt til turen i vognen.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes rigtig godt om blazeren. :) Den er virkelig fin..

    SvarSlet
  2. Tak jeg har også været glad for den og den er en af de ting som jeg bruger flittigt.

    /Chau

    SvarSlet