søndag den 7. februar 2010

I want these for the summer


Det er altså farligt at sidde og kigge på Topshops hjemmeside, for jeg finder altid noget jeg vil have. Denne gang fandt jeg disse fine sandaler som er inspireret af Chloé og Chloé Open Ceremony. De lyse stiletter med net er super flotte, kombination af sport og velcro er en fin kontrast. Farven er lige noget jeg har ledt efter for jeg mangler faktisk et par nude sandaler til sommeren.
De sorte ruskindswedge synes jeg er rigtige flotte med spænderne og dem kan jeg sagtens se mig selv i til sommer til kjoler og nederdele. De er tilpas rå og de ser behagelig ud.
De kan begge fås her.

2 kommentarer:

  1. De sorte er virkelig fede!
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt forelsket i dem begge.

    /Chau

    SvarSlet