torsdag den 25. februar 2010

playing with my new sequin shorts - part one

alt fra Zara undtagen mit herreur



Jeg hapsede lige disse paillet shorts i Zara sidst jeg var derinde. De var sat ned fra 329,- til 79,- så kunne ikke lade være :-) Jeg har stået og kigget på dem før, så da jeg så dem til denne pris var der ingen tvivl, til trods for de er lidt for store til mig. Hvilket ikke gør noget overhovedet, tværtimod kan godt lide de hænger lidt og også er de behagelig at have på. Også har de lommer!...elsker lommer ;-) Her har jeg dem på med en grå t-shirt fra Zara og mine lyse ruskindsstøvler.

3 kommentarer:

  1. Normalt er jeg ikke til pailletter - men i små mængder er det fint. (Og der er ingen hængerøv i dem der.... ;o)).
    For resten er du og Hverdagsfashionistaen vist med på et par billeder i Eurowomans billedserie fra SR pour HM. :o)

    SvarSlet
  2. hi hi...er vi. Det må jeg ind og se. Er slet ikke klar over at vi blev fotograferet. Der var så mange folk derinde.

    /Chau

    SvarSlet
  3. ^det er billede 11 i denne serie:
    http://www.eurowoman.dk/galleri/mode/sonia-rykiel-shoppaften-hos-hm/

    SvarSlet