lørdag den 20. februar 2010

Yesterday shopping Sonia Rykiel clothes


Staff/models wearing Sonia Rykiel and serving champagne and sweets

Maria og Karin. To søde piger som jeg fulgtes med på aftenen
















Jeg var som fortalt til Sonia Rykiel arrangementet i går aftes med Maria og Karin. Det gik ikke så vildt for sig som til Jimmy Choo arrangementet sidste år. Der var heller ikke så crowded som sidst, men misforstå mig ikke for der var alligevel trængsel ved tøjet da klokken slog 20 og som var startskuddet til at folk måtte købe af kollektionen. Der blev hurtigt fyldt op med piger i rummet og folk rev tøjet fra bøjlerne og hylder. Der var mange piger som havde flere ting i flere størrelser på armen og på et tidspunkt stod Maria og jeg faktisk fastklemt mellem piger og garderobestang og kunne ikke røre os af stedet. Vi kunne ikke lade være med at grine - det var lidt komisk.
Anyway det lykkedes mig at få fat i det jeg ville prøve. Min svigerinde havde bedt mig om at købe den gule kjole vist på tredie billede, men det viste sig at være et todelt sæt bestående af bluse og nederdel. Så det blev sættet blev købt samt bæltet på billedet. Hjemmefra havde jeg selv besluttet mig for tjekke strikblazeren i pink og den stribede bluse. De to ting var jeg mest hook på hjemmefra. Brochen kom med som skal sidde på blazeren. Da vi stod udenfor i køen for at komme ind spottede jeg de sorte shorts, som jeg lige gerne ville se nærmere på nu jeg var her. De viste sig at være skønne at have på. Sandalerne var jeg egentlig slet ikke hook på, men jeg fik lov til at prøve et par af en sød pige, som faktisk spottede mig ud bagefter :-). Da jeg fik dem på viste de sig at være rigtige lette og umiddelbart gode at have på. Hun ville selv have dem, så jeg gik ud for at se om der var flere tilbage og det var der. De er dog stadig under overvejelse, for jeg skal lige se om jeg kan vænne mig til den massive sål :-)
Jeg købte også en tøjdukke (magen til den som modellen har i sin taske) og en stribede bluse og buks i børnestørrelse. Det er virkelig sødt og de skal bruges til barselsgave.
Børnetøjet er virkelig nice.

Nu er kollektionen i butikkerne og online. Jeg tror ikke der bliver udsolgt på samme måde som med Jimmy Choo tingene. Men de items som røg hurtigst i går aftes, var den stribede sort/hvid trøje og den multifarvede oversize trøje.

4 kommentarer:

  1. Tak for stemningsbillederne. Jeg har også nuppet "et par ting". Men lad os se, hvor meget, der skal retur. Hæhæ.

    SvarSlet
  2. Uhhh, jeg har lige bestilt skoene! Må vi ikke se dem på? Er SÅ spændt på at se dem "live"! og er hælen tynd?(:

    Claudia

    SvarSlet
  3. Jeg har lige bestilt jakken. :) Hvordan er den egentlig i størrelsen?

    Camilla

    SvarSlet
  4. hej Camilla,

    jakken er skøn i en lækker kraftig strik kvalitet og størrelsen vil jeg sige er truesize. Min er en str. S.

    /Chau

    SvarSlet