mandag den 15. februar 2010

Monday


Jeg har haft dette på i dag.
Jeg fik prøvet mine overknee støvler fra Zara (dog kun indendørs :-) og de har vist sig at være rigtig behagelige at have på. Det eneste minus ved støvlerne er farven på dem som smitter voldsom meget. Så bare det at tage dem på og af giver farve på hænderne. Man skal ikke sidde ned på en lys stol eller sofa :-) Men jeg er rigtig glade for dem. De er helt sikkert et af vinterens udsalgsscoop. Min lyse jersey blazer fra Zara er også købt på udsalget og den er jeg sikker på vil være et hit til sommer. Jeg føler mig lidt heldig med den, da det var den sidste tilbage som hang tilbage på stativet til trods for jeg ikke købte den første gang jeg så den ;-) så efter at have den i hovedet efter et døgn måtte jeg sande at den måtte med hjem. Og heldigvis var den der stadig.

3 kommentarer:

  1. De er da vildt lækre, dine lange Zara støvler! Og cool bluse du har på indeunder blazeren! ;-D

    SvarSlet
  2. lækkert outfit! er nu med som fast læser på din blog, den er skøn (:

    - Charlotte Amalie

    SvarSlet
  3. Hvis der er nogen der har mod på at lave en t-shirt lignende den fine her på billedet så kig forbi min blog - jeg har lavet 3 indlæg om hvordan man gør :-)
    www.fashionchili.blogspot.com

    SvarSlet