søndag den 21. februar 2010

Pink splash!



Jeg prøver her min nye strik jakke, strik shorts og sandalerne fra Sonia Rykiel for hm, som jeg købte til pre-eventet i fredags.
Den opmærksomme læser har nok bemærket at jeg ikke har købt noget af tøjet med Sonia Rykiels meget viste farverige striber eller similisten. Jeg synes striberne er skønne og jeg elsker også similisten. Men jeg har i denne omgang valgt tingene udfra at de kan bruges i længere tid fremover. Ikke at man kan det med striberne fra Sonia Rykiel, men jeg tror bare jeg bliver hurtigere trætte af dem. Da jeg så kollektionen første gang så var det denne jakke, jeg var sikker på at ville se nærmere på når kollektionen kom ud. Jeg kan godt lide dens enkle snit og selvfølgelig også farven. Jeg spår pink som et af sommerens hotte farver.
Jakken har jeg også tænkt på at bruge til et par jeans.
De sorte shorts har lidt sailorvibes over sig med knapperne. Dem spottede jeg ud, da vi stod i kø og da de kom på, så var jeg solgt. De er også i strik og dejlige behagelig at have på. De kan bruges nu med et par strømpebukser indenunder.
De sorte lak sandaler var jeg slet ikke hook på overhovedet i første øjekast. Men da jeg fik dem prøvet så var der alligevel et eller andet ved dem. De viste sig at være rigtige lette og gode at gå i. Der er noget tegneserie agtigt over dem, noget uhøjtideligt og barnligt over dem, som jeg umiddelbart ikke kunne stå for.

Hvad synes du om det?

8 kommentarer:

  1. Hej fine Chau,

    Hvor ser det godt ud! Synes skoene passer rigtig godt til dig :)

    /Maria

    SvarSlet
  2. Jakken er super flot til dig! :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes alle tingene er fantastiske til dig!
    Jeg har selv idag overvejet bla. shorts'ne, og efter at have set dem på dig, tror jeg at jeg er nød til at eje dem..
    Kan du måske sige lidt om størrelsen??

    SvarSlet
  4. Hej Maria,
    Ja, synes de var lidt skønne da vi var derinde sammen.

    Hej Malsen,
    Tak skal du have :-)

    Hej Cecilia,
    Jeg laver et seperat indlæg med shorts så der kan du læse mere om dem :-)

    /Chau

    SvarSlet
  5. Det er jo smukt:) synes skoene er så fede til dig, utroligt for da jeg så dem da vi stod i kø var de slet ikke noget for mig, men de begynder altså at snige sig ind på mig hehe:)

    SvarSlet
  6. :-D jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så din kommentar. Ja, det var endda dig som fortalte mig at de var kommet ud med flere af sandaler og du stod og kiggede på dem sammen med mig. Jeg var som dig heller ikke til dem da vi stod i kø, men prøvede dem i prøverummet og der var bare et eller andet ved dem :-)

    /Chau

    SvarSlet
  7. Synes det hele ser superfint ud til dig - gode køb!

    SvarSlet
  8. hej Hanne,

    Tak :-) har du selv fået noget derfra?

    /Chau

    SvarSlet