torsdag den 4. februar 2010

demeulemeester again



Jeg falder for Ann Demeulemeesters design gang på gang. Sidste år var det helt hendes støvle med alle snørerne (som jeg fik købt en vel lignende look alike hos AllSaints) og hendes åbne sommer sandal med snørerne fortil (som jeg stadig craver, mine Acne Estrada prøvede at erstatte hullet, men desværre)
Så i den perfekte verden ville de ovenstående ting være i mit klædeskab og jeg vil kunne bruge det sammen med det andet jeg har iforvejen i en skøn miks. Her ser vi masser af draperinger på jakkerne, lædersnører (igen), læderdetaljerne, det mørke versus det lyse og ret dramafyldt - alt sammen til perfektion. Med det i tankerne og at den lysere tid er på vej, så er jeg allerede på udkig efter de perfekte læderbukser og en jakke med draperinger, sandaler med snører...og ..og..
Hvis bare man havde mange penge ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar