fredag den 5. februar 2010

I did it again brought something with sequins

Jeg hapsede lige denne blazer med lysegrå pailletter i den lokale Vila butik i går. Den var simpelthen så billig. Vila har pt. slutspurt på deres udsalgsvarer og tilbuddet lyder tag 2 for 100 kr. Så jeg valgte at købe denne blazer og en frakke til ialt kun kr. 100,- som henholdsvis har kostet 360,- og 800,- kr. ! Frakken er faktisk i den samme model, som jeg købte i sort for et par uger siden her, men er bare i lavendelgrå. Denne blazer kunne også fås med sorte pailletter, men jeg valgte lysegrå da jeg i forvejen har ret meget i sort. Jeg synes også den lysegrå er mere let i farven og vil passe godt til forårets lyse farver og pastel. Jeg tænker at sætte den sammen med lyse jeans eller shorts til sommer. Jeg vil ikke bruge den lukket som på modellen, bare have den løs åben.
Så skynd dig hvis du stadig vil have noget af udvalget, for jeg tror det går stærkt med de mere lækre ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar