onsdag den 24. februar 2010

I miss color


Sorte skinny jeans fra Topshop, hvid skjorte fra comme des Garcons for hm, herrevest fra Gant Woman, oxfords i lak fra Paul Smith, silketørklæde, øreringe fra Julie Sandlau

Jeg savner virkelig at have farver og lidt spræl i tøjet i hverdagen. Men jeg er lige begyndt på nyt job og har en del møder her i starten, hvor jeg bliver introduceret for en masse nye mennesker og afdelinger. Det er en organisation med mange mænd og de fleste interesserer sig ikke for mode overhovedet. Så det er vigtigt for mig at tøjet ikke distraherer på nogen måde, så jeg vælger bevidst et neutralt outfit. Jeg savnede virkelig farver så jeg satte et farverigt silketørklæde i halsen og havde mine Julie Sandlau øreringe på. Så kom der da lidt farve og blev mere feminint.

1 kommentar: