mandag den 1. februar 2010

the office look


stribet t -shirt hm, blazer zara, nederdel att., strømpebukser hm, støvler bruno&joel

Et typisk arbejdslook. I dag havde jeg et møde i byen som varede 2 timer, som var planlagt til en time. Men det var et møde med mange udfordringer og argumenter. Alt i alt et super godt møde synes jeg. Jeg skal mødes med dem igen på onsdag, så spændt på at se hvordan det møde kommer til at gå. Så jeg gik derfra fuldstændig drænet for energi og besluttede at hente sønnike tidligt fra børnehaven så vi kunne komme ud og kælke på djævlebakken og på den måde få "clearet my head". Men han ville ikke ud og kælke i dag.. :-) han vil bare gerne hygge hjemme.
So that we do!

I morgen har jeg et møde om formiddagen og håber på at komme hjem inden snestormen kommer hertil Sjælland. Spekulerer om jeg skal aflyse mødet imorgen, men er det ikke først om eftermiddagen snestormen er varslet til København?


dynefrakke juicy couture

4 kommentarer:

  1. Jo tror da først snestormen rammer imorgen eftermiddag her
    -forhåbenligt:)
    Jeg har nemlig også de overvejelser da jeg simpelthen ikke magter at være strandet et sted pga alt offenligt trafik går i stå.

    -by the way, ærgeligt men ikke kan iføre sig et outfit a la Carries som du skrev om for et par indlæg siden:) så ville snevejr altså bare være lidt mere fashionabelt end kæmpe støvler og tykke frakker.
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er din jakke bare fin til dig :D

    SvarSlet
  3. Hej Karin,
    jeg satser på at jeg kan nå frem og komme hjem inden snestormen kommer til os.
    Ja, Carries outfit så lækker ud, men jeg vil bare hellere føle mig varm og praktisk, end fryse og snuble i sneen ;-)

    Hej Senette,
    Tak skal du have. Jeg er også rigtig glad for frakken for den kan holde mig varm i kulden vi har i de her dage.

    /Chau

    SvarSlet