fredag den 12. februar 2010

Filippa K Summer 2010


Nu har jeg nær studeret sommer kollektion 2010 af Filippa K og jeg kan finde flere ting jeg kunne tænke mig. De her outfits synes jeg er rigtige fine. De er enkle og kan bruges både på arbejdet og aftenen. De kan dresses op og ned afhængig af accesories. Det meste af det kan indgå i min garderobe uden at jeg skal ud og investere i en hel masse. Jeg skal i hverftfald gå efter noget med stærk pink, som jeg mangler. Jeg har allerede Sonia Rykiel blazeren i pink i tankerne :-)

Se mere af Filippa K kollektionen her

2 kommentarer:

  1. Elsker hele looket!
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det er så fint og kan bruges til alle lejligheder. Jeg skal helt sikkert have noget med PINK! :-)

    /Chau

    SvarSlet