tirsdag den 2. februar 2010

Sonia Rykiel pour H&M Spring 2010 lookbook















Nu varer det ikke længe før vi igen kan købe Sonia Rykiel design til highstreets priser. I julen var det lingerie linjen som vi kunne få fingre i og nu her d. 20. februar gælder det tøjet. Personligt synes jeg helt klart at denne "strik" kollektion er meget mere spændende end lingerie linien. Det hele ser farverigt og legende ud og det tiltaler mig. Jeg kan finde et par ting derfra, jeg lige skal se på når kollektionen kommer ud. Gad vide om der er lige så meget postyr og hamstring som med Jimmy Choo?

Hvis du måtte vælge 2 ting fra denne kollektionen. Hvad skulle det være?
Kan du gætte mine 2 favorit ting? :-)


4 kommentarer:

  1. Jeg er ny læser på din blog, så kan desværre ikke gætte hvad du ville vælge. Til gengæld ville jeg nok selv snuppe kjolen med stropperne der krydser foran, samt en trøje med sløjfe på. Men det er svært kun at vælge to ting! Jeg får nok kun råd til én dog. Øv.

    SvarSlet
  2. Mine 2 ting: buksedragten og den stribede bluse.. :)

    SvarSlet
  3. Super fine ting I har udvalgt. Jeg har selv udset mig den pink blazer og den stribede bluse som modellen har indeni buksedragten. Det er svært kun at vælge fordi der er mange fine ting. Jeg skal også lige mærke og prøve tingene på, sommetider ender man med noget helt andet :-) end det man havde udset.

    /Chau

    SvarSlet