torsdag den 4. februar 2010

jersey girl


Jeg har dette på: mine nye sweat bukser fra Vero Moda, hættebluse fra Gant, denimvest af second hand jakke som jeg har klippet ærmerne af, 10-huls docs købt i TS. Jeg havde dette på i dag om formiddagen på vej til træning.

Det var dejligt at komme ud og træne og bevæge kroppen. Jeg kan mærke at min kondition allerede er blevet bedre siden start og det kan jeg mærke virkelig motiverer mig. Jeg skal på skiferie og jeg har virkelig gruet mig for om jeg overhovedet kunne stå på ski når jeg var i så bad shape, som jeg troede jeg var i. Det var nu ikke så galt som jeg troede :-) så helt passiv har jeg heller ikke været. Imorgen skal jeg til en stress af time, som jeg synes er en god måde at slutte ugen af med.

Jeg fik handlet ind i centeret og samtidig så jeg at Vila havde super slutspurt på nogle af deres varer. Tilbuddet hedder 2 for 100,- så jeg kan godt anbefale at man lige smutter forbi en Vila snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar