mandag den 15. februar 2010

Mor, hvorfor har du en ødelagt bluse på?

t-shirt zara, blazer zara, jeans hm, ruskinds loafer Yumm


Titlen på dette indlæg, var præcis det min søn sagde i morges da han så mig med dette outfit med min nye t-shirt "scredded" fra Zara. Jeg kunne ikke lade være med at grine og tænke at moden må være underlig for sådanne små purk som ham. Jeg måtte forklare ham at den skam ikke var gået i stykker og gik tæt på ham så han kunne få lov at røre ved blusen.

Sådanne så jeg ud imorges da jeg gik hjemme for at vente på en TDC mand som skulle komme og tjekke vores netforbindelse. Det har været ret ustabilt i den sidste periode og det er ret træls. Jeg håber at han har fikset det nu. Nu må vi se.
Efter det måtte jeg en tur på Gentofte hospital med vores søn pga. tilbagevendende eksem på albuer og knæ. Mega træls og syndt for ham. Det mærkelige ved det er at de kommer med en måneds varsel hver gang. De mener det er almindelig børneeksem, vist den diagnose de giver, når de ikke ved hvad det er. Så nu skal han på endnu en hormon kur. Ikke noget jeg er glad for, men kløen er heller ikke sjovt. Så nu håber jeg at denne kur virker og han ikke bliver så generet af det.

Så har jeg været en tur forbi Kirkens korshær, som i øvrigt har 50% på alt. Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har været forbi en genbrug og jeg fandt et par ting, som jeg viser senere.
Iøvrigt har jeg også lige slidt 3 par Havianas sandaler op det sidste halve år. I går gik de sorte i stykker...øv...så nu har jeg ingen tilbage. Jeg vil ikke sige jeg ikke kan leve uden mine Havianas sandaler, men tæt på. Jeg elsker at gå hjemme med dem og bruger dem nærmest som hjemmefutter. Så nu må jeg på jagt efter nogle nye... :-)

Nå nu smutter jeg - skal hente lillemanden og hjem til mor og far til middag. Hav en dejlig aften!

3 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med din tee - har du selv lavet den, eller var den allerede "ødelagt", da du købte den? ;-)

    SvarSlet
  2. hej,
    t-shirten var "ødelagt" da jeg købte den... synes den var lidt sjovt med schredded detaljen, som er fin lavet.

    /Chau

    SvarSlet