lørdag den 13. februar 2010

lillefingerring - pinky ring


Jeg har givet mig selv en ny ring - en lillefingerring. Det er enkel ring med Julie Sandlau blad signatur. Den er lavet i 925 sterling sølv som kerne og belagt med 18 karat guldbelægning.
Det er min første lillefingerring - en pinky ring - jeg synes den er så fin og enkel.
Den kan fås her hvis du er interesseret. Der er desuden også en side med lækre smykker sat ned. Jeg har altid været fan af Julie Sandlaus øreringe, fordi jeg kan tåle dem. Jeg lider af nikkel allergi og er ekstremt følsom over for det mindste som ikke er ægte, hvilket kan være ret træls. Jeg køber f.eks. aldrig øreringe fra hm eller andre highstreet butikker fordi jeg simpelthen ikke kan tåle dem. Der går ikke mere end 2 min. så begynder mine ører at klø og blive røde. Men indtil videre har jeg ikke haft nogen problemer med øreringe fra Julie Sandlau.

1 kommentar:

  1. Hvor er den fin :)
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet