fredag den 19. februar 2010

Friday finally

hvid cardigan fra Dim, blazer fra Zara, jeans super skinny fra Topshop, bælte fra kirsten schjønning, uldstrømper håndstrikket fra Læsø, overknee fra Asos.
Min første "korte" arbejdsuge er vel overstået...og det er gået rigtig godt. Mit hoved er selvfølgelig loadet med en masse informationer og nye indtryk at det halve kunne være nok. Men jeg er rigtig glad for at være der og håber at jeg snart kan være så meget inde i jobbet at jeg kan vise mit værd :-) Jeg tog min velkomst blomst med hjem så vi kan nyde den hjemme her i weekenden. Sorry for the fjoget udtryk på billedet, jeg fik lige et telefon opkald fra en veninde.

I dag har jeg glædet mig til at mødes med Karin fra hverdags fashionista og Maria fra Garderobeskabet for vi skulle mødes til Sonia Rykiel pre-premiere i hm. Det var så hygggeligt at være sammen med to søde piger som deler samme interesse for mode. Vi fik alle tre shoppet på aftenen og efterfølgende gik vi over til Norden og fik hver en caffe latte. Vi bestilte det samme uden at have aftalt noget...hi hi...Vi kunne tale i timevis hvis ikke det var for min mand, som var så sød at hente mig på Kgs. Nytorv :-) på vejen hjem fra min svoger.
Jeg viser hvad jeg fik shoppet i aften ved lejlighed.

2 kommentarer:

  1. Tak for en hyggelig fredag aften. Glæder mig til at se dig i dine nye køb :)

    /Maria

    SvarSlet
  2. Tak for sidst. Jeg glæder mig også til at se dig i din nye skjorte :-)

    /Chau

    SvarSlet