tirsdag den 16. februar 2010

Dagens sorte outfit med sølv


Dagens outfit:
leggings fra Gina Tricot, sort top fra hm, blazer diy fra hm, halssmykke fra hm, støvler COS.

I dag var jeg et smut i København. Bare et hurtigt visit inden jeg skulle hjem og gøre klar til 5 gæster, nemlig min svoger og svigerinde og deres 3 børn. De har endnu ikke smagt min sushi (rettere sagt det var 5 år siden) så de bestemte jeg mig for at lave. Så mens min svoger og nevøer hentede min dreng i børnehaven, var jeg hjemme. Jeg hyggede mig med at lave sushi´en mens min svigerinde passsede deres mindste. Det var så hyggeligt og de store drenge leger så godt sammen. Uden skrig og skrål.

I dag var jeg forbi Zara i Vimmelskaftet og forbi HM på Amagertorv. Sikke mange fine sager de har fået i Zara. De brune shorts som er blevet vist rigtigt mange gange i blogland var der kun 3 styk. tilbage i store størrelser. Der var meget i douce farver og blomsterprint. Rigtig skønt at se de lyse fjorlette forårsting. De som jeg bemærkede hos Zara var at der var en del trenchcoats derinde både i sorte og lyse beige farver i korte og halvlange længder. Jeg havde 3 lyse trenchcoat med i prøverummet og endte selvfølgelig med at blive lidt forelsket i den ene. Der var kun 2 tilbage af den i str. S og L i modellen, så jeg besluttede at købe den i str. S med hjem :-) ville ikke risikere at den var væk hvis jeg ikke kunne få den ud af hovedet.

Jeg viser hvad jeg har købt ved lejlighed, når jeg får tid til at tage billeder. Jeg løber ind i en ret hektisk arbejdsuge, da min nye chef har ønsket at jeg begynder på det nye job tidligere end forventet.
Til alle dem som har vinterferie. GOD FERIE!!

5 kommentarer:

  1. Lækker Blazer! Synes den mangler i min garderobe! ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke dejligt med alle de smykker her i den mørke tid.
    -og igen tillykke med jobbet. Det er jo skønt at der er brug for en, især i "disse tider":)
    /karin
    (har forresten sendt dig en mail:))

    SvarSlet
  3. Super fint sæt :) Fed blog! Vil du tjekke min? www.mikkeline-ludvigsen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. @a shopaholic is loose,
    tak skal du have. Lige pt. passer det mig fint at den er i min garderobe :-)

    @Karin,
    Tak for det, søde. Jeg begyndte i dag og jeg er mega træt i hovedet nu. Jeg er også rigtig glad for det og mine kolleger har vist sig at være søde mennesker.

    @Kristina,
    Tak og er glad for du kan lide bloggen. Jeg skal da bestemt lige kigge forbi din :-)

    /Chau

    SvarSlet
  5. Ja det tager virkelig også meget energi, især når det hele er nyt:)

    SvarSlet