søndag den 14. februar 2010

Absolut rocks




Absolut Vodka har lavet et samarbejde med Natalia Brilli, som er kendt for at pakke ting ind i læder. Det gør hun også her med den ikoniske Absolut Vodka som hun har kreeret en "frakke" til besat med nitter så den får et rockede vibe.

Jeg har fået sådanne en flaske af manden. Han var ikke i tvivl at den ville vække begejstring hos mig, da han så den :-) Jeg fik desværre ikke det flotte Hermes armbånd på det nederste billede med. Men til prisen $ 1.750 så vil jeg hellere undvære. Så giv mig en ferie istedet for ;-)
Det er jo ikke noget modeinspireret indlæg, men jeg kunne ikke lade være :-) Det er jo trods alt læder og nitter i indslaget. To ting jeg ofte har med i mine indlæg. Ja, så synes jeg at Absolut Vodka er fantastiske til at følge med de tendenser, der både er kulturelt, modemæssigt og generelt hvad der rører sig i verden og formidle det på lige deres måde. Virkeligt kreativt og fantastisk måde at markedsføre sig på. De stagnerer ikke... ligesom med moden.

2 kommentarer:

  1. Det er bestemt sjovt, men sådan noget Stine Goya for kildevæld og alt det, det synes jeg er lidt åndssvagt :-) men den læderflaske der ER sej!

    SvarSlet
  2. Ja, er heller ikke til det med navne på almindelig kildevand. Men manden har også købt denne mest for "læderjakken" til flasken, som han synes er lidt sej til trods for han hader læder med nitter ;-)

    /Chau

    SvarSlet