søndag den 28. februar 2010

nyt læder til benene

transperant skjorte Filippa K, læderbukser hm trend, halssmykke hm trend, støvler Zara

For et par uger siden havde HM et clubtilbud som betød at man kunne vælge en valgfri vare og få 20% rabat. Det benyttede jeg mig af og det endte med disse læderbukser i 100% ægte blødt tynd læder. Da der var en syning som var gået op nederst i det ene bukseben fik jeg dem til 30% og det var det sidste par af dem. Jeg tror godt jeg selv lige kan fikse det med lidt fingerfærdighed. De er højtaljede og med lynlås forneden i begge ben.
Læderbukser har været et af must-have i garderoben i efteråret og vinteren. Og udfra hvad man har set i modeugen for vinter AW10, så vil læderbukser også et af tingene som vil gå igen, så det er en investering man har gjort sig hvis man har været så heldig eller forudsigende at have erhvervet et par.

5 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt! De klær smukke dig virkelig godt:) Jeg er helt vild med din halskæde. Ved du om de forhandler den online, og må jeg spørge hva' du gav for den?

    SvarSlet
  2. Halskæden koster 149,- og jeg købte den i butikken. Jeg har ikke set online, desværre.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Øv, jeg tror nemlig ikke de forhandler den i H&M i den by jeg bor:(

    SvarSlet
  4. Den er fra Trend så du skal forbi en hm som fører trendlinien.

    held og lykke!

    /Chau

    SvarSlet
  5. Oka tak for hjælpen:)

    SvarSlet