fredag den 5. marts 2010

Zara inspiration





foto: Zara lookbook
Jeg har udvalgt disse billeder fra Zara lookbook SS10 som jeg alle synes er lækkert og delene måtte gerne finde vej til min garderobe. Farverne er klare, enkle og modellerne er afslappede. Jeg ser også tingene som gode langtidsholbare som kan kombineres på kryds og tværs. Skoene er også lækre, de øverste par i wedge ligner den som Sonia Rykiel har lavet for HM bare i sort lak. Jeg har allerede købt trenchcoat på det nederste billede, som jeg glæder mig til at bruge når vejret tillader det. Zara har mange fine trenchcoat pt. men denne her synes jeg er noget særligt, pga. af den lyse farve, længden passer mig, det fine bærestykke bagtil og at skulderne er markeret med lidt puf. Jeg er nemlig ikke så god til de alt for markeret runde skuldre.
Edit: Jeg har fået et par kommentar fra et par læsere om at min trenchcoat ikke er den samme som den viste. Tak for det!

6 kommentarer:

  1. Hej, ville bare lige sige, at din trenchcoat ikke er magen til den på det nederste billede, du kan bl.a. se det på knapperne og på skuldrene, som er meget mere markeret på denne... Har selv denne i lysegrå og er superglad for den:)

    SvarSlet
  2. ^det er også den trench, jeg har købt. Synes bare ikke, jeg har set den på din blog? God weekend!

    SvarSlet
  3. Fine billeder. Ved du om den stribede taske er i butikkerne nu, og hvad den koster?

    SvarSlet
  4. Den er ellers fin den trenchcoat:) Ved du evt. hvad prisen på den er? Og ved du om zara har en online shop? Jeg kan nemlig ikke finde den, hvis de har.

    SvarSlet
  5. hej Anonym,
    den stribedetaske så jeg ikke i kbh, jeg var der i dag og der så jeg den ikke. Skal ikke sige om den har gemt sig.

    hej Sabine,
    ja, den er rigtig fin. Jeg mener den står til 549,- den på billedet. (Min er dog dyrere) jeg går udfra du refererer til billedet.

    Zara har pt. ikke nogen onlineshop i DK, men jeg synes at have hørt en lille fugl synge om at det vil
    komme i år, hen af efteråret :-)

    Måske nogen søde læsere kunne oplyse hvad tasken og trenchcoaten koster.

    SvarSlet
  6. Trenchen på billedet koster 579,-.

    SvarSlet