mandag den 15. marts 2010

brightness




Jeg havde dette på i går søndag:

strikblusen er fra COS som jeg købte sidste søndags og som jeg fik byttet i lørdags da jeg fandt en tråd som var "knækket" Jeg synes farven råhvid her er så dejlig og så ren. Jeg kan godt lide enkelheden i den og at den er i stormasket strik. Strikken er strikket ud i et uden ærme påsætning, den er dejlig luftig med de lette flagermusærmer. Blusen kan fås endnu, men der er ikke så mange tilbage.
Bukserne er fra Monki og købt for nylig til deres slutspurt og kostede 25,-
Bæltet i slangeskind er fra Kirsten Schjønning og er efterhånden en klassiker i garderoben.
Skoene er fra Jimmy Choo for H&M og dem er jeg bare så glad for. De har virkelig levet op til forventningerne til dem. Jeg havde nemlig tænkt at de skulle bruges som her da jeg så dem. Enkel og ikke for mange detaljer, da skoene i sig selv er med smykker på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar