tirsdag den 2. marts 2010

hvid tshirt Filippa K, nederdel, grønne læder støvletter Paul Smith, læder blazer fra Nué, silketørklæde fra Oscar de la Renta

Nederdelen er en ældre sag som jeg har byttet mig til gennemm TS. Den har jeg brugt mest i arbejdssammenhænge. Læderstøvletterne har jeg haft i næsten 2,5 år fordi jeg husker præcis dagen hvor jeg købte dem. De blev nemlig købt lige efter skiferien for 2 år siden. Vi kørte simpelthen direkte fra Oslofærgen ind til Designers Remix (dengang de førte Paul Smith fodtøj) Jeg vidste de ville starte deres udsalg mellem jul og nytår, så jeg fik overtalt manden at køre mig derhen. Jeg havde nemlig gået og kigget efter dem men havde altså ikke lige 2400,- til et par støvletter. De blev en af yndlingsskoene, og da de samtidig er gode at gåi. Så da jeg så dem i en sort lakudgave i Zornig på Frederiksberg et par måneder efter at jeg også købte dem. Jeg har siden hen ikke stødt på andre højhælet broques jeg kunne tænke mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar