mandag den 8. marts 2010

I Riis posen ...


... lå der disse Dr. Martens støvler. Riis sko i Galleri K har rigtige mange sko og støvler som er nedsat med 60%, og der fandt jeg disse støvler. De er anderledes end de andre Dr. Martens støvler jeg har og har set. De er meget blødere i læderet og super bløde at gå i. Der var kun disse her tilbage i min størrelse, og ekspedienten fortalte mig at der har været mange piger før mig og spurgt efter større størrelser, men forgæves. De har været en af hendes største sællerter og de vil komme igen til efteråret. Jeg har aldrig før set denne model og hun fortalte at modellen har et par år på bagen. Jeg stod mellem valget af de her og et par andre langskaftet ruskindstøvler med frynser, men besluttede mig for disse. Hun var ikke tvivl om at det skulle være de her, som hun selv synes var de fedeste. Jeg skal selv lige overveje om jeg skal have endnu et par dr. Martens i klædeskabet :-) hun var så sød at give mig en længere betænkningstid til trods for det er en udsalgsvare.

2 kommentarer:

  1. De ser da fine ud. Har selv nogle Doc. Martens fra 90´erne - måske skulle man lege lidt med dem i år?
    (Desværre husker jeg, at det tog lang tid at gå dem til - de var ret hårde i det!)

    SvarSlet
  2. Jeg har været glade for mine Docs, så derfor kom de her med hjem. Det er rigtigt at de kendte modeller skal gås til, men disse her er overraskende bløde i læderet og skal ikke gås til. ¨:-)

    SvarSlet