mandag den 8. marts 2010

me in spring mood


Jeg har bare lyst til foråret og varme. Og det har også påvirket mit outfit i dag, som består af en ældre kjole i army grønt fra Filippa K. Den er lækker at have på, også på varme dage, men de varme dage har vi desværre ikke endnu, så jeg valgte at tage min hvide pelsvest på udover. Jeg valgte at tage mine Maloles stølver på i brun skind for at komplementere den grønne nuance i kjolen, så for at matche støvlerne, valgte jeg et brunt bælte til kjolen. Og som jeg kan se på billederne er den brune nuance i bæltet ikke i nærheden af den brune farve støvlerne har :-) hvilket jeg troede da jeg stod og tog det på i morges. Halskæden er fra hm og som jeg har haft i mange år. Jeg elsker dens lyse farve og det lidt skæve og barnlige udtryk det har. Det er en blanding af guldkugler, trækugler, og kugler med blomsterprint sat sammen tilfældigt. Men tilsammen danner de et perfekt udtryk, som jeg godt kan lide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar