fredag den 12. marts 2010

a sense of summer






Elin Kling befinder sig på et vidunderligt sted på billedet iført en lækker flagrende kjole. Åhhh...bare det var mig som befandt sig der :-) især båden i baggrunden får mig til at længes til det græske øhav. Jeg har sejlet i det græske øhav for mange år siden og det var en fantastisk tur på mange måder. Så for at drømme mig lidt væk og få fornemmelsen af sommer er jeg hoppet pladask i for denne smukke kjole fra hm garden kollection. Den kan fås lige nu online til blot 149,- leveringstiden er desværre lang as usual fra hm. Men som vejret ser ud pt. så er det nok heller ikke en kjole som er aktuelt for mig.

Skal du have noget fra kollektionen?

2 kommentarer:

  1. Overvejede denne kjole...men øv øv øv den er i polyester...ikke så fedt på en varm sommerdag : (

    SvarSlet
  2. Synes ikke det gør noget når den er så luftig :-) jeg synes faktisk at de nye polyesterting som bliver lavet ikke er så slemme i det.

    SvarSlet