søndag den 28. marts 2010

dagens outfit og bloggen har fyldt 1 år!

blondekjole second hand, læderjakke zara, faux pelsvest zara, tørklæde acne, sko dr. martens. taske fra hamborg

Jeg tror disse billeder er de første streetbilleder jeg har af mig selv på bloggen :-) Jeg er i det hele taget ret dårlig til at få taget billeder af mine outfit når jeg er i byen eller i det hele taget udenfor på nær på hjemmeadressen. Jeg glemmer simpelthen kameraet, men i dag er så en undtagelse for jeg huskede at tage det med.

Det minder mig om at bloggen faktisk har haft sin 1 års fødselsdag forleden dag og indlægget her er nr. 1020!!! På bare et år! Jeg er selv meget overrasket over at jeg har fået lagt så mange indlæg i løbet af et år, men jeg har også haft meget på hjerte :-) Jeg begyndte at blogge, fordi jeg netop havde meget på hjerte, men også fordi det giver mig mulighed for at udtrykke mig skriftligt om det, jeg interesserer mig rigtig meget for, nemlig mode. Min blog er simpelthen min helt egen mode ventil. Min blog fungerer også som en dagbog for mig og derfor bliver der også blogget om andre ting end mode.

Jeg er så taknemmelig for mine faste læsere som kommer forbi dagligt og har lyst til at læse hvad jeg har i tankerne. Jeg er rigtig glad for alle Jeres kommentarer. Så derfor hvis I derude har nogle spørgsmål som I brænder for at stille mig eller om bloggen, så skriv til mig. Jeg vil prøve at besvare dem alle så godt jeg kan, dog med forbehold ;-)og har besluttet ikke at besvare anonyme spørgsmål.

Jeg vil også i anledning af bloggens 1 års fødseldag afholde en konkurrence for mine læsere, men jeg har ikke helt besluttet mig hvad den skal gå ud på. Men det skal nok komme ;-)



7 kommentarer:

  1. Uhh hvor fedt med konkurrencen(: Og tillykke med bloggen.

    sabine-yvonne.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange gange tillykke med bloggen!!!

    SvarSlet
  3. Wow, du skriver mange indlæg! ;o) Til lykke med jubilæet.

    SvarSlet
  4. Tillykke! Wow 1020 indlæg - det er godt nok imponerende! Jeg har lige lavet mit indlæg nr. 100 ;-)
    Din blog er en af dem jeg checker dagligt og bliver meget inspireret af!

    /Charlotte
    www.fashionchili.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tillykke! Vi havde også fødselsdag forleden, og derfor holder vi en lille konkurrence :) Kig forbi, og se om den er noget for dig.

    Mvh Maria og Sif

    SvarSlet
  6. Er virkelig vild med din læderjakke. Den er så fed! x

    SvarSlet