tirsdag den 16. marts 2010

blazer til 100,-




foto: style by kling

Jeg fik lige købt denne blazer i fredags da jeg så at HM pt. har et tilbud som lyder 100,- rabat på alle jakker og blazer. Et tilbud jeg ikke kunne stå for ;-) Jeg havde øje for den stribede jakke, som Zara havde i deres kollektion sidste år, men den sad bare ikke godt på mig så kom ikke med hjem. Så jeg prøver med denne her, som er fin med striberne som vender den rigtige retning :-) også kan jeg godt lide den har draperingseffekten fortil. Jeg vil sige at jeg synes den er ret kort i modellen, den passer mig, men jeg er også en bette skid. Den er nemlig ret kort bagtil.

4 kommentarer:

  1. Ja, den har jeg også købt. Er ikke helt sikker endnu, men tror jeg beholder den. Viser du den ikke på?

    SvarSlet
  2. Jo, det skal jeg nok ;-) har den faktisk på lige nu.

    SvarSlet
  3. Super flot blazer! Du spotter da også altid de bedste tilbud! ;-)

    SvarSlet
  4. Synes du virkeligt det? :-)
    Du kan nå det endnu. Jeg tror denne blazer kan fås endnu....but hurry up.

    SvarSlet